Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

€ 15.995,- € 17.049,-
Garantie: Nee
10 Km
Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Diablo B
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Ninja 1000 SX – Kracht, Comfort en Technologie in Één

De Kawasaki Ninja 1000 SX biedt de perfecte balans tussen sportieve prestaties en lange-afstand comfort. Met zijn krachtige 1.043cc viercilinder motor en geavanceerde technologie zoals rijmodi, KTRC (traction control) en Cruise Control, ben je altijd in controle, ongeacht de omstandigheden.

Het strakke design, gecombineerd met uitstekende aerodynamica en een comfortabele zithouding, maakt deze motor ideaal voor zowel sportieve ritten als lange reizen. Het TFT-kleurendisplay en de moderne elektronica zorgen voor een intuïtieve rijervaring.

Waarom de Ninja 1000 SX?


Krachtige 1043cc motor voor een snelle en soepele rit.
Geavanceerde elektronica voor veiligheid en controle.
Comfortabel voor lange ritten en dagelijks gebruik.
Iconisch design en betrouwbare kwaliteit van Kawasaki.


Stap op de Ninja 1000 SX en ervaar de ultieme combinatie van kracht, technologie en comfort!
  • Lemstra Motoren bestaat sinds 1993 en is al 26 jaar de grootste exclusief Kawasaki dealer van Noord-Holland.

    Voor nieuwe en gebruikte japanse motoren, verhuur, kleding, accesoires, onderdelen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion