Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 650 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
.
Vermogen:
50 kW
Teller:
19.217 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 15 liter
Vrije hefhoogte: 79 cm
Referentienummer: 15840

Te koop: Kawasaki Ninja 650 – 2024 – Sportief, stijlvol en modern


De Kawasaki Ninja 650 uit 2024 is de perfecte mix van sportiviteit, comfort en dagelijks gebruiksgemak. Dankzij zijn soepele tweecilinder, strakke styling en moderne elektronica is dit een ideale motor voor zowel beginnende als ervaren rijders.


Kenmerken:

* Bouwjaar: 2024

* 649cc paralleltwin met 68 pk

* ABS & slipperclutch

* Full LED-verlichting

* TFT-kleurendisplay met Bluetooth-connectie

* Sportieve, maar toegankelijke zithouding

* Zithoogte: 790 mm

* Tankinhoud: 15 liter

* Licht en wendbaar (slechts 193 kg rijklaar)

* Nieuwstaat – direct beschikbaar

* Fabrieksgarantie van 4 jaar


De Ninja 650 biedt scherpe looks, soepel vermogen en dagelijkse bruikbaarheid in één strak pakket. Klaar voor bochtenwerk én forenzen.
Interesse? Neem contact met ons op voor meer info of een proefrit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion