Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA e-1 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC BRIGHT
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Ninja e-1. Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines. Deze EV’s onderstrepen Kawasaki’s "Go with Green Power" – strategie, zoals die op de EICMA-motorshow van 2022 is onthuld.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion