Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA e-1 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
METALLIC BRIGHT
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
kawasaki - ninja-e-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Ninja e-1. Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines. Deze EV’s onderstrepen Kawasaki’s "Go with Green Power" – strategie, zoals die op de EICMA-motorshow van 2022 is onthuld.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion