Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 GRAND TOURER - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
..
Vermogen:
49 kW
Teller:
43 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 217 x 84 cm
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Fabrieksgarantie Kawasaki (48): 4 jaar fabrieksgarantie

Nieuwstaat Versys met Grand Tourer Pack, Middenbok, Navigatie etc. slechts 43 km!!
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Full-LED koplampen, Handvatverwarming, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Metaalkleur, Middenbok, Navigatie, Smartphone integratie, Topkoffer, Windscherm, Zijkoffers, ASR, Mistlampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion