Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
39.935 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN 800 CLASSIC – Tijdloze cruiser met karakter

De Kawasaki VN 800 Classic uit 2005 is een stijlvolle en robuuste cruiser met een 805cc V-twin motor, die garant staat voor soepele prestaties en een heerlijk koppel. Het klassieke design met brede spatborden, veel chroom en een comfortabele zitpositie maakt deze motor ideaal voor ontspannen ritten.

Met 39.935 km op de teller is deze VN 800 goed onderhouden en klaar voor vele kilometers rijplezier. De lage zithoogte en soepele handling maken deze cruiser toegankelijk voor zowel ervaren als beginnende rijders.

  • Geschikt voor het A2-rijbewijs (met aanpassing)
  • Bouwjaar 2005
  • 805cc V-twin motor met soepele prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Tijdloos chopperdesign met veel chroom

Prijs: € 4.986,-

Wij bieden garantie en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de comfortabele rijeigenschappen van de Kawasaki VN 800 Classic.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion