Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistof gekoelde V-twin, viertakt |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 805 cc |
Comp. verhouding | 9.5:1 |
Kleppen | 4, SOHC |
Brandstof toevoer | carburatie, Keihin CV36 |
Ontsteking | digitaal electronisch |
Vermogen | 55 pk / 40.5 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 3300 tpm |
Koppeling | natte meervoudige platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | 175 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 150 mm |
Vering achter | UNI-TRAK demping, 5 voudig instelbare veer voor spanning, veerweg 100 mm |
Remmen voor | enkele schijf, 300 mm, een zuiger remklauw |
Remmen achter | trommel, 180 mm |
Voorband | 130/90 R16 |
Achterband | 140/90-R16 |
Wielbasis | 1600 mm |
Lengte | 2380 mm |
Breedte | 940 mm |
Hoogte | 1125 mm |
Zithoogte | 705 mm |
Drooggewicht | 235 (rijklaar 254) kg |
Leverbare kleuren | rood, zwart, blauw |
Beschrijving | |
In de showroom staan gemiddeld 50 motoren.
Wij hebben alles voor de motorsport!
 |
Divmo Motoren |
|
parallelweg 50
rijen
Plan de route
|
 |
0161240107
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken