Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Kawasaki Vulcan S aangeboden! Origneel Nederlands geleverde motor, inclusief onderhouds boekjes en 2 sleutels! Afkomstig van de 2e eigenaar en altijd netjes onderhouden! Voor verkoop voorzien van onderhoud en 2 gloednieuwe banden zodat u zorgeloos op pad kunt met deze prachtige Vulcan!
Opties en Accessoires: • Gear indicator
• Handvat verwarming
• Radiateur cover
• Comfort zadels (Originele zadels inbegrepen)
• R&G Korte kenteken plaat houder
• Optioneel losse passagier/koffer rek
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt V-twin |
Boring x slag | 88|74.2 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinspuiting: ø34 mm x 2 |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 61|45|7500 |
Max. koppel | 63|6600 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Perimeter, high-tensile steel |
Vering voor | 41 mm telescopic fork |
Vering achter | Offset laydown single-shock, linkage-equipped, with adjustable preload: 7-way |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf met remklauw met dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf en remklauw met dubbele zuigers |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1575 |
Lengte | 2310 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 680 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | Metallic Spark Black |
Beschrijving | Urban Hero
De Vulcan S is allesbehalve een doorsnee motor. Met zijn parallel-twin, unieke frame en speciale wielophanging vormt hij een klasse apart, wat hij onderstreept met zijn onconventionele uiterlijk. De Vulcan S is wars van heersende modetrends of conformistische lifestyles. Zijn doordachte ergonomie, hoge comfort en vertrouwenwekkende rijgedrag maken de nieuwe Vulcan S een goede keuze voor rijders die op zoek zijn naar een stijlvolle motor die precies doet wat ze willen. Toegankelijk in elk opzicht biedt hij iedereen de vrijheid om zichzelf te zijn, en gewoon op te stappen en weg te rijden. |
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
| Uithoorn, Noord-Holland |
| 0297-256300 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken