Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Bellen bij belangstelling
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | luchtgekoelde verticale twin met klassieke koningsas |
Boring x slag | 77|83 |
Cilinder inhoud | 773 |
Comp. verhouding | 8.4:1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x ø 34 mm, met hulpgaskleppen |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 48|35|6500 |
Max. koppel | 60|2500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.353 (40/17) |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbele wiegframe, hoogsterkte staal |
Vering voor | 39 mm telescopische vork |
Vering achter | Dubbele schokdempers Veervoorspannning 5-voudig instelbaar |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf Remklauw met dubbele zuiger |
Remmen achter | Trommelrem, 160mm |
Voorband | 100/90 19M/C 57H |
Achterband | 130/80 18M/C 66H |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2180 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1075 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 216 |
Leverbare kleuren | Metallic Nocturne Blue |
Beschrijving | De visuele impact van de verticale twin, de klassieke proporties van het compacte frame in combinatie met de grote wielen verlenen de W800 een authentieke kwaliteit die moeilijk te vinden is op moderne motorfietsen. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken