Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MIDNIGHT GOLD/D
Vermogen:
Teller:
1.007 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
kawasaki - w800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 48 maanden

**Nu op voorraad bij Motor Venray: de nieuwe Kawasaki W800!**

De Kawasaki W800 brengt tijdloze stijl en authentieke rijbeleving samen in een moderne klassieker. Geïnspireerd door de iconische W-serie uit de jaren ‘60, straalt deze motor pure nostalgie uit, gecombineerd met hedendaagse techniek en betrouwbaarheid.

De luchtgekoelde 773cc paralleltwin motor levert een soepele, karaktervolle rijervaring met dat onmiskenbare klassieke Kawasaki-geluid. De traditionele spaakwielen, chroomaccenten en de kenmerkende druppeltank maken de W800 een echte blikvanger. Toch is deze klassieker helemaal bij de tijd, met moderne functies zoals een assist- en slipperkoppeling, ABS en een comfortabel rijgedrag dat zowel in de stad als op lange ritten indruk maakt.

De Kawasaki W800 is nu direct uit voorraad leverbaar bij Motor Venray. Kom langs in onze showroom en ervaar zelf de charme van deze unieke motor. Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion