Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZILVER.ZWART
Vermogen:
Teller:
19.435 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z-1000 SX motor heeft een
beurtje gehad en hoeft dus pas weer
bij de 30.000km een beurt te hebben.

- OEM kofferset 3 delig
- smoke windscherm
- valbescherming
- set Michelin banden in goede
staat

= Bedrijfsinformatie =

Motor Verhuur in Spanje
In Spanje verhuren we 4 motoren incl. het verblijf in een
luxe villa met zwembad.

Aanbieding:
-voor ? 495,-
-4 dagen motor rijden en verblijf van 7 dagen in de Vila
-duo passagier is geheel gratis
-dit is geldig in de periode van 1 sept. tot 1 mei en
alleen vanaf 3 motoren
Ook is het nu mogelijk om het appartement te huren tijden
het verblijf van Huurperioden
  • Vraag naar de mogelijkheden voor motorhuur in Nederland , Portugal en Spanje





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Sleeuwen Motoren
Antoniusstraat 60
Volkel
Plan de route
0413-274174
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion