|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 68.4|50.9 |
Cilinder inhoud | 748 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø 32 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 106|77.7|10500 |
Max. koppel | 78|9300 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,571 (36/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 |
Topsnelheid | 230 |
ABS | ja |
Frame | Ruggengraatframe, opgebouwd uit buizen, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Vering achter | Bottom-link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm wave-type remschijven Dubbele zuigerremklauw |
Remmen achter | Enkele schijf, 250 mm wave-type Enkele zuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1440 |
Lengte | 2080 |
Breedte | 780 |
Hoogte | 1055 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 203 |
Leverbare kleuren | Candy Lime Green/ Metallic Diablo Black, Candy Imperial Blue, Metallic Diablo Black |
Beschrijving | Bruikbaar vermogen. Neem een lichtgewicht sportframe van een 600, stop daar een sterke 750 cm3 viercilinder-in-lijnmotor in en de zinnenprikkelende Z750 is het resultaat. U kunt het totale vermogen gebruiken en genieten van de stuurprestaties als de bochten op u afkomen. In veel opzichten heeft een 750 cm3 motor de perfecte capaciteit, meer vermogen dan een 600 en lichter dan een 1000. Ontdek wat het betekent: de Z750 op vol vermogen. |