Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
ZWART
Vermogen:
83 kW
Teller:
23.995 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Fabrikant: - - -

Kawasaki Z 800 ABS


- Kenteken: 07-MG-LN
- Merk: Kawasaki
- Model: Tour
- Tellerstand: 23995 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 806 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: ZR800AE
- Vermogen: 83 kW / 113pk
- Ledig gewicht: 218 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Motorblokbeschermer
- Sportuitlaat (zonder e-keur)
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Valblokken


zeer nette Z800 full power

voorzien van volledig Akrapovic uitlaatsysteem
veel barracuda en puig accessoires

 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Motorblokbeschermer, Sportuitlaat (zonder e-keur), Valblokken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion