Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE R - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Zwart oranje
Vermogen:
118 kW
Teller:
45.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Voor de avontuurlijke rijder die grenzen wil verleggen staat deze KTM 1290 Super Adventure R uit 2018 klaar. Met maar liefst 118 kW aan vermogen en een rijklaargewicht van 245 kg is dit een serieuze machine die elke kilometer telt. De kilometerstand van 45.000 toont aan dat hij al flink is ingezet – en met zijn degelijke uitrusting en onderhoudskwaliteit is hij klaar voor nog veel meer. Bovendien is het een BTW-motor, dus ook interessant voor zakelijk gebruik.

Deze KTM is gebouwd om te reizen en te ontdekken. De kofferset biedt ruimte voor al je bagage, terwijl de cruise control en handvatverwarming je comfortabel door lange ritten loodsen. Een verhoogd windscherm houdt wind en regen uit je gezicht, en met de middenbok zet je de motor stabiel neer – handig bij onderhoud onderweg. Daarbovenop zit er een Akrapovic uitlaat voor een krachtig, vol geluid dat perfect past bij het karakter van deze machine.

Veiligheid komt niet op de tweede plaats. ABS en traction control geven je vertrouwen, zelfs onder lastige omstandigheden. Valbeugels beschermen de motor bij een schuiver en handkappen houden je handen uit de wind en modder. Alles wat je nodig hebt houd je in de gaten via het overzichtelijke TFT-display, ook bij fel zonlicht of regen.

Een complete allroad voor wie kilometers wil maken zonder beperkingen – robuust, comfortabel en klaar voor het echte werk.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
Middenbok, Valbeugels, Kofferset, Akrapovic uitlaat, Cruise control, TFT display, Handvatverwarming, BTW motor, Verhoogd windscherm, ABS, Traction control, Handkappen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion