Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
.
Vermogen:
127 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10034
Geschikt voor rijbewijs: A

De meest dynamische naked bike ooit; de KTM 1290 Super Duke GT.
Met de modernste ergonomie, elektronica en een extreem uithoudingsvermogen is dit een echte wondermachine.
Met een motorblok van 1301 cc en een vermogen van 127 kW (173 PK) bij een koppel van 144 NM.
KTM SUPERDUKE 1290 GT




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion