Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC SIX DAYS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ktm - 300-exc-six-days
ktm - 300-exc-six-days
ktm - 300-exc-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Voor 2025 behoudt de KTM 300 EXC SIX DAYS zijn onderscheiding als het meest winnende endurowapen ooit gemaakt. Natuurlijk, het is een grote claim - maar heb je onze trofeeënkamer gezien? Met een kogelvrije aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid en sublieme rijeigenschappen is hij weer klaar om alles aan te kunnen wat de endurowereld hem voorschotelt. De hoogtepunten van het 2025 KTM EXC SIX DAYS-assortiment zijn:
Opties en Accessoires:
ORANGE GLOSSY FRAME
FRAME PROTECTION SET
SIX DAYS SPECIFIC SEAT
MAP-SELECT SWITCH
6DAYS BRANDED PARTS
ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
ORANGE FRONT AXLE PULLER
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
SOLID REAR BRAKE DISC
REAR BRAKE SAFETY WIRE
SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
SKID PLATE
RADIATOR FAN
METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brouwer Motors
Wielweg 14
Zwartebroek
Plan de route
0342-461338
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion