Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Super mooie KTM 790 adventure R
- boekjes
- er zitten 890 adventure r kappen op omdat de stickers van de 790 adventure r loslieten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 799 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | PASC™ antihopping clutch, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-Molybdeen-stalen frame met gebruik van motor als spanningselement |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP-PDS Monoshock |
Remmen voor | 2x radiaal bevestigde 4-zuigers caliper, 320 mm remschijf |
Remmen achter | 2 zuigers zwevende caliper, 260 mm remschijf |
Voorband | METZELER Karoo 3 21 |
Achterband | METZELER Karoo 3 18 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 880 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Ontwikkeld uit KTM`s offroad race DNA is de 790 ADVENTURE R een serieuze offroad motor, uitgerust voor extreem terrein. Met het oog op de hardcore avonturier balanceert hij het vermogen van een twin met de lichtheid en wendbaarheid van een eencillinder offroad motor, en opent nieuwe mogelijkheden in het rijden. Een indrukwekkend brandstofbereik voedt een krachtige, maar compacte, soepele en betrouwbare motor. Voorzien van makkelijk te gebruiken bestuurdershulpmiddelen en praktische ergonomie kun je nu nog extremer, afgelegener offroad terrein betreden. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken