Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KTM Duke 890 speciale editie, namelijk de GP versie
Nu voor deze wel heel speciale prijs de laatste............., let op is excl. € 400,- kosten rijklaar maken en kenteken geheel rijklaar € 12.690,-
* ABS
* GP stickers
* Oranje velgen
* Preis für Deutsche Kunden incl. 19 % Mwst € 9.990,- excl. fracht € 400,-
- Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 90.7|68.8 |
Cilinder inhoud | 889 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|77| |
Max. koppel | 92|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | De KTM 890 DUKE GP is ongeëvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeëvenaarde wendbaarheid biedt in de bochten en een krachtige vermogensafgifte voor de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten - met de visuele impact te evenaren. |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
| Venlo-Blerick, Limburg |
| 06-51305405 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken