Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2020

Garantie: Ja
2452 Km
Wit / Oranje
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 890 DUKE R
Bouwjaar 2020
2452 km

In nieuwstaat verkerende 890 Duke R afkomstig van 1e eigenaar! Oa voorzien Track & Tech Pack, Powerparts en korte plaathouder.

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Track + Tech Pack
- MSR Motor Slip Regulation
- Quickshift + ( Up and Down )
- Launch control
- Anti Wheelie modus
- Slip adjuster instelbaar

- PowerParts reservoirdeksel
- Korte kentekenplaathouder
- PowerParts kuipruitje
- Bar-end spiegels

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion