Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE - 1993

Garantie: Ja
38637 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1993
Garantie: Geen Garantie

Deze mooie Moto Guzzi Le Mans Ultima
edizione is een van de laatste serie
van de legendarische motoren. Van deze
motor zijn maar 100 stuks gemaakt
waarvan dit nummer 6 is. Dit is de
motor voor een echte liefhebber. Wij
leveren deze motor gezien de leeftijd
zonder garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500 heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
© 2000 - 2024 Motoroccasion