Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 3 - 1992

Bouwjaar:
1992
Kleur:
Blauw
Vermogen:
48 kW
Teller:
70.902 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
moto-guzzi - california-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
25 Jaar en ouder is klassiek. Maar voor veel rijders is een motorfiets van 25 jaar gewoon nog een motorfiets. Maar als zo’n machine keurig zijn onderhoud krijgt, schrikt deze niet van twee ton+ op de teller. Het remmen gebeurt met Moto Guzzi’s integrale remsysteem waarbij het rempedaal de achterrem en de linker voorremschijf bediend. De ‘handrem’ werkte op rechts.We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kommer Motors
De Standerd 27
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342-480065
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion