Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI GRISO 1100
MOTO GUZZI GRISO 1100
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2006, 76948 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI GRISO 1100
MOTO GUZZI GRISO 1100
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2006, 32980 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI GRISO 1100
MOTO GUZZI GRISO 1100
€ 6.480,- p/mnd klik hier
2007, 31567 Km
MOTO GUZZI GRISO 850
MOTO GUZZI GRISO 850
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2007, 22225 Km
MOTO GUZZI GRISO 1100
MOTO GUZZI GRISO 1100
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2008, 22266 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion