Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 SPORT - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
.
Vermogen:
67 kW
Teller:
39.128 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

MOTO GUZZI V 11 SPORT - 2001


- Kenteken: MD-TH-17
- Merk: Moto Guzzi
- Model: Sport
- Tellerstand: 39128 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1064 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: KR
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer nette en prima lopende V11 met weinig km en in de mooiste kleurstelling, mooi verzamelaarsobject, Let op !! versnelling schakelt niet goed door en accu defect.
Prijs is op basis van "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Frans Bleeker Motoren en Auto s
De Alde Mar 7
Dronrijp
Plan de route
0517-233400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion