Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
mooie moto morini seiemezzo scrambler!
- BTW motor
- luxe tft scherm
- brembo remmen
- led lichten
- spaakwielen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60||8250 |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1390 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Navy Green, Night Black en Blue Storm |
Beschrijving | De SCR en de STR Seiemmezzo (Italiaans voor zesenhalf) verschillen technisch niet veel van elkaar, maar zijn qua uiterlijk toch verschillend genoeg om zich duidelijk te onderscheiden. Naast alle verschillende designelementen en een hoger stuur voor de SCR, is die laatste uitgerust met spaakwielen. De STR heeft als aluminium velgen, bij beide modellen in de maten 18 inch vooraan en 17 achteraan. Op de ‘modieuze straatmotor’ SCR zijn deze voorzien van Pirelli MT60RS allroadbanden, voor de STR zijn dat Angel GT straatbanden. Qua uitrusting hebben beide motoren een TFT-kleurenscherm van 5 inch, dat met verlichte knoppen op het stuur bediend wordt. Die regelen ook een Bluetooth-koppeling voor een mobiele telefoon en twee helmcommunicatiesystemen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Dog-bone" betekent: Benaming voor hondekluifvormige stuurverhogers, of risers, zoals die in Californië aan het eind van de jaren veertig door de aftermarket (de firma Flanders, de makers van een motorfiets onder deze naam) werden aangeboden voor zware Harley-Davidsons met een springer-voorvork. De onderkant van een dog-bone kwam met een clip-on-bevestiging op de kroonplaat van de voorvork, de bovenkant had een openschroefbare bedding voor het stuur. Later met schroefbevestiging ook gemaakt voor hydraulische voorvorken. Dog-bones
worden in chroom uitgevoerd en zijn drieledig van opbouw, met rubber demping tussen de delen. Tijdens de Bob-rage aan de Amerikaanse westkust eind jaren veertig, begin jaren vijftig een algemeen toegepast item.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken