Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 - 2017

Garantie: Ja
2294 Km
PROFONDO ROSSO
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
.

Deze prachtige MV AGUSTA komt van de
1e eigenaar en is in NIEUWSTAAT!!

Superlage km-stand!


- Quickshift 2.0
- Engine Mapping
- ABS
- Nieuwe achterband
- Nieuwe accu

.

= Bedrijfsinformatie =

Motodrome richt zich op motor liefhebbers die op zoek zijn
naar een gebruikte motorfiets in topconditie. Door de
motoren bij inkoop te selecteren door middel van strenge
criteria lukt het om zeer nette jonge motoren met lage
kilometerstanden voor een aantrekkelijke prijs aan te
bieden. Kwaliteit verkoopt uiteindelijk zichzelf!

In de werkplaats wordt met aandacht voor detail het
onderhoud aan je motor uitgevoerd. Je motor wordt grondig
geïnspecteerd. Als er punten van aandacht zijn, worden deze
besproken en na akkoord pas hersteld. Duidelijke afspraken,
geen verassingen.

Op de boven verdieping vind je een ruime collectie van
voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding helpen we je graag bij het
vinden van de geschikte outfit.

Van maandag tot en met zaterdag is het zowel overdag als 's
avonds mogelijk om een afspraak te maken voor het
bezichtigen van een motor, het brengen of halen van een
motor voor de werkplaats, of voor private shopping in de
motorkleding winkel. Bel 0511-482084 of stuur een mail
naar info@motodrome.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion