Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 AGO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AGO LIMITED EDITION
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
mv-agusta - superveloce-800-ago
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 AGO, MY:2024. Limited Edition, 1 of 311 for the world.

36 months world-wide factory warranty, unlimited mileage. Pre-delivery cost €399.

798 cc, Three-cilinder, 165kg dry-weight with racing kit installed.

Standard equiped with:
- The very finest components
- Arrow Racing 3 exit exhaust system and ECU with dedicated map
- Carbon passenger seat cover with Alcantara pad
- CNC fuel cap with “Limited Edition” carbon plate
- Black leather tank strap
- Bike cover
- Limited Edition certificate
- Traction control adjustable in 8 levels
- Front Lift Control
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Cruise control
- Bluetooth connectivity
- GPS with MV app
- Launch control
- 5" TFT color dash
- Continental MK100 with RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) and with cornering function
- and much more beauty.....

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion