Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO SCS - 2021

Garantie: Nee
7900 Km
Rood
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer exclusieve 75 jaar editie van de turismo veloce.
Nummer 116 van 200 gebouwd met plaatje en certificaten erbij.
Alles compleet met scs systeem kofferset en navigatie.
  • Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de 
    weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.

    Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
    voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.

    Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .

    Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper 
    geen probleem.

    Tevens werken wij met zoek opdrachten.

    Wij geven ook garantie op onze motoren.

    Motorsprakel
    weerseloseweg 2
    7522pt enschede
    tel 0637445287
    info@autosprakel.nl

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
    Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.

    Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Sprakel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion