Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO - 2023

Garantie: Ja
0 Km
ZWART
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS in de nieuwe kleur Metallic Carbon Black Gloss / Matt Metallic Dark Grey straalt bij ons in de showroom.

De sport tour machine van MV Agusta, sportief rijden ofwel touren, beide rijstijlen zijn prima uit te voeren op deze motor.

De Turismo Veloce is de eerste productie motorfiets met de SCS koppeling.
Deze zit standaard op het Lusso en het RC model.
De Turismo Rosso is zonder SCS koppeling.

De SCS (Smart Clutch System) koppeling zorgt voor zorgeloos rond rijden zonder met de koppeling bezig te hoeven zijn. Stil staan in de 1e versnelling zonder koppeling in te hebben, en puur op het gas wegrijden.
Daarbij natuurlijk schakelen met de quickshifter up en down!

Droog gewicht van 199kg met een tankinhoud van 21,5liter.
110pk met 84Nm koppel.

De zijkoffer zijn ruim genoeg om veel bagage mee te nemen en zitten strak onder de kont gepositioneerd.


Kom snel langs bij Joppen Motoren, DE MV Agusta dealer!
Altijd meerdere nieuwe en occasion modellen op voorraad. Daarnaast mogelijkheden tot demo rijden op bepaalde modellen.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion