Nieuwsbrief:

PIAGGIO  GTS TOURING 300 - 2018

Garantie: Ja
13481 Km
Grijs
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden door Total-Drive Motorcycles:

Zeer nette en technisch in uitstekende staat verkerende Vespa GTS 300. Het betreft de Super uitvoering. De vespa is bij ons helemaal in orde gemaakt voor de verkoop zo is de aandrijfriem, remblokken voor, olie en oliefilter vervangen. De motorscooter is voorzien van een alarm met 2 sleutel kastjes, dit wordt ooit verplicht door de verzekering. Op dit moment is het sport windscherm gemonteerd maar het hoge originele windscherm is ook aanwezig.

Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs!

Bouwjaar: 01-08-2018
Kenteken: 63-MJ-XP
Kilometerstand: 13481

Opties:
  • Traction control
  • ABS
  • Bagage rek
  • Sport getint windscherm
  • Alarm
  • Reserve sleutel
  • Recent onderhoud gehad
  • Buddy seat electrisch 
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's: 
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's:
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Total Drive Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion