Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 SPORT HPE ABS ASR - 2021

Garantie: Ja
30607 Km
Blauw
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie en sportieve Piaggio MP3 500 HPE Sport Advanced uit 2021 met slechts 30.607 kilometer op de teller. Deze driewieler is afkomstig van de eerste eigenaar en is destijds nieuw geleverd door Motoveda. De motor verkeert in uitstekende staat en is altijd goed onderhouden. Dankzij zijn krachtige prestaties, comfortabele rijgedrag en moderne uitstraling is dit de ideale keuze voor zowel woon-werkverkeer als recreatief gebruik. De MP3 wordt geleverd met 6 maanden garantie, zodat je zorgeloos kunt genieten van elke rit. 
 
Nieuwsgierig geworden? Bel gerust voor meer informatie of kom langs voor een proefrit! 
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion