Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
YELLOW
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Meteor is een uiterst verfijnde, gemakkelijke en toegankelijke cruiser.
Het is een charmante combinatie van klassieke cruiser-styling met moderne mogelijkheden.
We wilden een motorfiets bouwen die een geweldige cruise-ervaring kon garanderen voor zowel nieuwe als ervaren rijders.
De Meteor is daar perfect voor. Hij is gemakkelijk, zeer comfortabel met een uitstekende ergonomie, en absoluut plezierig voor dagelijks gebruik, terwijl hij ook geweldig is in de stad.
De balans van de motor, de wendbaarheid en de opgewaardeerde remmen resulteren in een ongeëvenaarde rijervaring.

De Meteor wordt geleverd met de Royal Enfield Tripper, een handige turn-by-turn navigatiepod die gekoppeld kan worden met de Royal Enfield App.
We hebben veel tijd en moeite gestoken in het eenvoudig en intuïtief maken van de navigatie met plaatselijke Google Maps integratie.
Op een duidelijke manier geeft het de rijder alle informatie die nodig is om de juiste beslissing te nemen op de weg.
Het is niet opdringerig en zorgt niet voor te veel afleiding. Het is veruit de beste navigatieondersteuning voor gemotoriseerde tweewielers.
Al met al is de Meteor een goed gebalanceerde, super verfijnde motorfiets.

• 349cc lucht-olie gekoelde eencilinder
• 20,2pk
• 27Nm koppel bij 4000 toeren
• balans as
• 5 versnellingen
• led verlichting
• uitgebreid lcd display
• tripper via google maps platform (App op de telefoon)
• 3 jaar garantie en 3 jaar Road Side Assistance!
• Leverbaar vanaf €5399,-

In 3 uitvoeringen en in 5 kleuren leverbaar.
• Fireball (geel en rood)
• Stellar (zwart
• Supernova (blauw en bruin)

Vele accessoires leverbaar voor de motorfiets en natuurlijk een uitgebreide kleding collectie om het community gevoel van Royal Enfield compleet te maken!
De nieuwe Meteor erft zijn naam van een andere iconische Royal Enfield motorfiets uit de jaren vijftig.
De aan het einde van 1952 geïntroduceerde Meteor was een prachtige touringmotor met een reputatie die de tand des tijds heeft doorstaan.
De geheel nieuwe Royal Enfield Meteor ‘easy-cruiser’ draagt de kenmerkende styling van Royal Enfield maar heeft veel nieuwe features waardoor het voor deze tijd al net zo’n prachtige motorfiets is als zijn naamgenoot.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion