Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2022, 12372 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2022, 5494 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2022, 3251 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2022, 10182 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2022, 2526 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2024 Motoroccasion