Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 650 BURGMAN - 2004

54310 Km
Grijs
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
suzuki - an-650-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Leuke AN650 Burgman.

Heeft in onze werkplaats met de huidige km stand een kleine beurt gehad.

Groot Givi windscherm.
Grote opbergruimte onder het zadel.

Automatische versnellingsbak maar zelf schakelen is ook mogelijk met de knoppen op het stuur.

Leuke woon/werk motor maar natuurlijk ook erg leuk om een serieuze tour rit mee te doen!

# meer foto's komen na het poetsen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion