Nieuwsbrief:

SUZUKI  GLADIUS ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Wit / Blauw
Vermogen:
Teller:
27.355 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!!!!HET HELE MOTORSEIZOEN, DONDERDAG AVOND KOOPAVOND!!!!

Suzuki Gladius 650
Het betreft een zeer leuke naked bike.
De motorfiets verkeert in zeer nette staat.
Het bouwjaar is 2015 en deze heeft slechts 27000 km gereden.
Het is mogelijk deze motorfiets te begrenzen op 35 KW voor het A2 rijbewijs.


Zorgeloos het nieuwe motor seizoen in.
6 maanden / 5000 km garantie.
 
Prijs: €4950,-
Prijs incl. afleverbeurt en 6 maanden €5300,-  

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
Telefoon: 0356835753
WhatsApp: 0638551775
E-mail: info@vanheerdtmotoren.nl
 
  • FINANCIEREN:
    Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
    https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

    !!!!HET HELE MOTORSEIZOEN, DONDERDAG AVOND KOOPAVOND!!!!

    Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
    https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

    ….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

    UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
    Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
    - Omschrijving van de technische en optische staat.
    - Foto’s
    - Richtprijs

    Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
    Informeer eens naar de mogelijkheden.

    WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
    Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
    Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

    OPENINGSTIJDEN:
    Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u Donderdag koopavond 18.30 - 21u
    Zaterdag                      10-17u

    van Heerdt Motoren
    Oosterengweg 8a
    1221 JV Hilversum
    035-683 57 53
    info@vanheerdtmotoren.nl
    www.vanheerdtmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8-A
Hilversum
Plan de route
035-6835753
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion