Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 600 A - 2009

Garantie: Ja
48510 Km
Zilver-metallic
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
suzuki - gsr-600-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

ABS motorfiets
Yoshimura uitlaten( db killers incl.)
Verkorte kentekenplaathouder
Instelbare rem en koppelingshandle
Valdoppen
Bobbins achterbrug
Duoseatcover

  • Een proefrit maken of deze motor bezichtigen?
    Neem dan gerust contact met ons op! Onze verkopers Jack en Cees helpen je graag verder en kunnen je iedere gewenste foto in topkwaliteit toesturen of de inruilwaarde van je huidige motor bepalen. Inruil van een auto, boot of camper is bij ons ook bespreekbaar.

    Welkom bij Motor Centrum Rijen
    Motor Centrum Rijen is al meer dan 50 jaar de meest complete motorzaak van Zuid-Nederland en officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph en Suzuki. In ons familiebedrijf kun je terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan je met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. 

    Naast nieuwe motoren hebben wij in onze 1500m2 showroom ook altijd meer dan 100 topoccasions met garantie op voorraad. Inruil van uw huidige motor, auto, boot of camper is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering.  

    BEKIJK ONZE VOLLEDIGE VOORRAAD OP WWW.MCRIJEN.NL

    10 dagen gratis allrisk verzekerd
    Iedereen die bij ons een motor koopt hoeft zich niet druk te maken over de verzekering, want wij leveren iedere motor af met 10 dagen gratis allriskverzekering! Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

    Inkoopservice
    Wij kopen graag jouw motor in, stuur ons gerust een aantal foto’s en ontvang zsm een interessant voorstel!

    Huur je droommotor!
    Bij Motor Centrum Rijen kun je ook terecht voor motorverhuur! Wij hebben een breed aanbod van de nieuwste Kawasaki, KTM en Triumph modellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo huur je al een nieuwe Kawasaki vanaf € 53,- per dag!
    Bekijk het gehele aanbod en boek direct online via: 
    https://motoshare.nl/rider/22847

    Voordeelhelmen Rijen
    In onze kledingshop Voordeelhelmen Rijen hebben we het grootste assortiment helmen en motorkleding van de Benelux met meer dan 70 verschillende merken! Bekijk ons enorme aanbod of maak direct een pasafspraak via: www.voordeelhelmenrijen.nl

    Motor Centrum Rijen
    Rijksweg 96
    5121 RC Rijen
    Tel: 0161-240066
    Whatsapp / Facetime: 06-2255 4773
    Email: info@mcrijen.nl
    www.mcrijen.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Rijen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion