Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki GSR 750 A
- ABS
- kleine knipperlichten
- kleine kentekenplaat houder
- sportdemper ( originele uitlaat aanwezig )
- velglint
- 10 dagen gratis verzekerd
- Bij interesse graag telefonisch contact met ons opnemen.
Op mails wat is de uiterste prijs of onzin biedingen wordt niet op gereageerd
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 749 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106 pk / 78 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 9000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1060 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Bij de ontwikkeling van de GSR750 heeft Suzuki de essentie van een sportieve naked bike nagestreefd; oogverblindend design en sensationele power! Dit compleet nieuwe model biedt een fenomenaal rijwielgedeelte voor sportief bochtenwerk en een optimale controle in druk stadsverkeer.

Dit gecombineerd met de power van een 750 cm3 motorblok, de zekerheid van ABS, een brede lijn accessoires en een messcherp design maken de GSR750 de meest begeerlijke naked bike voor 2012!



De GSR750 is nu leverbaar voor de adviesprijs van € 9.179,- en € 10.199,- (met ABS)

Daarnaast is er voor de GSR750 het aantrekkelijke "Protection" accessoirepakket beschikbaar voor de consumentenprijs van € 59,99,-. Ook is het accessoirepakket "Street"beschikbaar voor de consumentenprijs van € 456,55,-

 |
Mooie motoren, scherpe prijzen!
Wij kunnen U een gevarieerde voorraad motorfietsen aanbieden.
Op Kleding gebied werken wij samen met twee grote leveranciers, zodat wij U goed van dienst kunnen zijn.
Ook levering van onderdelen en accessoires is geen probleem.
Voor Reparatie en Schade afhandeling bent U bij ons op het juiste adres.
 |
Sipma Motoren |
|
Haadwei 98
Damwald
Plan de route
|
 |
0511-422534
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken