Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Suzuki GSX 650 F (2008) – €3650
• Bouwjaar: 2008
• Kilometerstand: 54.371 km
• Zwarte kleur – sportieve en nette uitstraling
• 656cc viercilinder – krachtig en soepel
• Volledige kuip – goede windbescherming
• Comfortabel rijgedrag – ideaal voor dagelijks gebruik of toerritten
• Rijklaar
Meer info? Stuur gerust een bericht!
-----
Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.
Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze gegevens:
SWIFT MOTOREN B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
1349 GK Almere
📧 info@swiftmotoren.nl
📞 036-5255590
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur
Bel of mail vrijblijvend!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viercilinder viertakt in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
Cilinder inhoud | 656 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | vier per cilinder, DOHC |
Brandstof toevoer | SDTV injectie, 36 mm |
Ontsteking | Volledig transistorgestuurd |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, oliegedempd, voorinstelbaar, 130 mm veerweg |
Vering achter | Swingarm, link type. In en uitgaande weg instelbaar |
Remmen voor | dubbele 310 mm remschijf met vierzuiger remcilinder |
Remmen achter | 240 mm remschijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1225 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Glass Splash White / Pearl Vigor Blue (CWH), Pearl Nebular Black / Metallic Mistic Silver (EGR), Pearl Nebular Black (YAY) |
Beschrijving | Sportieve allrounder, twee woorden die gelijk staan aan de nieuwe GSX650F! Een ideale motor om naar je werk te gaan of juist te ontsnappen aan je werk. De GSX650F combineert het bewezen 650cc motorblok van de nieuwe Suzuki Bandit met de dynamische uitstraling van een GSX-R sportmotor. Door toepassing van een hoger stuur en lagere voetsteunen behoudt de GSX650F zijn alledaagse comfort voor zowel korte- als lange afstanden. |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
 |
Swift Motoren B.V. |
|
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
|
 |
036-5255590
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken