Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie GSX 750 F
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 750 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92 pk / 68 kW bij 10,500 tpm |
Max. koppel | 66,7 Nm bij 9,500 tpm |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø290 mm |
Remmen achter | Disk, Ø240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 mm |
Lengte | 2,130 mm |
Breedte | 730 mm |
Hoogte | 1,190 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering.
De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken