Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
QU2/KGL/QT7/QU1/YKV
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De nieuwe Suzuki GSX-8S is van de grond af aan opnieuw ontworpen om te stralen als een nieuwe interpretatie van naked streetfighter performance. Hij combineert comfort en prettige stuureigenschappen met een krachtige, gloednieuwe 776 cc paralleltwin voor de best mogelijke rijervaring met een sterke focus op rijplezier. Of dat nu in de stad is of op een uitdagende bergpas. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2-rijbewijshouders.

Oneindig potentieel, grenzeloos plezier

De Suzuki GSX-8S is klaar voor actie, dat verklapt zijn agressieve mass-forward houding. De trendsettende vormgeving van de GSX-8S luidt een nieuw tijdperk in van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke, pure lijnen van de voor-en achterzijde contrasteren sterk met de gespierde massa van zijn torso.

Het ontwerp krijgt nog meer karakter dankzij het slanke motorblok, het frame en de drie stoere kleurstellingen. Suzuki’s nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. De 270°-krukasconfiguratie staat garant voor een soepel rijgedrag met een overvloed aan koppel en positieve tractie in combinatie met een prettige roffel. Het motorkarakter en de sound is vergelijkbaar met die van een V-twin.

De nieuwe GSX-8S beschikt over een in dit segment ongeëvenaarde uitrusting. Suzuki rust de nieuwe naked streetfighter standaard uit met onder meer een 5-inch TFT-display met mogelijkheid voor pop-upwaarschuwingen, drie rijmodi, een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket, een up & down quickshifter en een lichtgewicht aluminium swingarm die exclusief voor de GSX-8S is ontworpen met het oog op straatgebruik.

De unieke framegeometrie maakt het mogelijk om jouw heupen verder naar voren te positioneren, zodat de berijder zijn of haar lichaamsgewicht gemakkelijker naar voren kan brengen. Dit maakt de GSX-8S nog gemakkelijker te controleren en zo kan je hem nog beter door scherpe bochten heen sturen. De nieuwe GSX-8S is klaar om jouw wereld te veranderen. Ontdek zijn potentieel en geniet van elke tocht.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion