Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
SUZUKI GSX-S 1000 F
Bouwjaar 2016
149736 km
Zéér nette GSX S 1000 F. Voorzien van korte kentekenplaathouder.
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief:
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Korte kentekenplaathouder
- ABS
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering.(* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
GSXS1000F GSX-S1000F GSX-S 1000F
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4 mm x 73.4 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 185 pk / 136 kW bij 11.500 tpm |
Max. koppel | 117 Nm bij 10000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | > 285 km/u |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 (58W), Tubeless |
Achterband | 190/50 ZR 17 (73W), Tubeless |
Wielbasis | |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1080 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 203 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Triton Blue, Glass Sparkle Black/Candy Daring Red, Metallic Mat Fibroin Gray |
Beschrijving | Een sportmotor met het DNA van de meest legendarische Supersport? De Suzuki GSX-S1000F ABS maakt het mogelijk, want onder de scherp vormgegeven kuip van deze nieuwe sportmachine zit namelijk het Supersport hart van de GSX-R1000. Combineer dit met een compleet nieuw extreem stijf aluminium frame en volledig instelbare Kayaba vering en je hebt de ultieme sportmotor waarmee je in alle comfort iedere bocht messcherp kunt nemen.
Beide GSX-S modellen zijn voorzien van een in 3-standen instelbare Traction Control en Brembo Monoblock remmen met ABS. Ook delen zij hetzelfde volledig nieuwe LCD dashboard, waarop je naast alle gebruikelijke informatie ook nog eens precies kunt zien hoe ver je nog kunt rijden. Met een zithoogte van slechts 815mm zijn de GSX-S modellen bovendien opvallend toegankelijk. |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken