Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie rood zwarte Suzuki GSX-S 1000F
met sportuitlaat
een donkere ruit.
korte kentekenplaathouder
handvatverwarming
verstelbare hendels.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4 mm x 73.4 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 185 pk / 136 kW bij 11.500 tpm |
Max. koppel | 117 Nm bij 10000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | > 285 km/u |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 (58W), Tubeless |
Achterband | 190/50 ZR 17 (73W), Tubeless |
Wielbasis | |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1080 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 203 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Triton Blue, Glass Sparkle Black/Candy Daring Red, Metallic Mat Fibroin Gray |
Beschrijving | Een sportmotor met het DNA van de meest legendarische Supersport? De Suzuki GSX-S1000F ABS maakt het mogelijk, want onder de scherp vormgegeven kuip van deze nieuwe sportmachine zit namelijk het Supersport hart van de GSX-R1000. Combineer dit met een compleet nieuw extreem stijf aluminium frame en volledig instelbare Kayaba vering en je hebt de ultieme sportmotor waarmee je in alle comfort iedere bocht messcherp kunt nemen.



Beide GSX-S modellen zijn voorzien van een in 3-standen instelbare Traction Control en Brembo Monoblock remmen met ABS. Ook delen zij hetzelfde volledig nieuwe LCD dashboard, waarop je naast alle gebruikelijke informatie ook nog eens precies kunt zien hoe ver je nog kunt rijden. Met een zithoogte van slechts 815mm zijn de GSX-S modellen bovendien opvallend toegankelijk. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken