Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 805 cc |
Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 69 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm |
Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 130/90 - 16 MC |
Achterband | 170/80 - 15 M/C |
Wielbasis | 1655 mm |
Lengte | 2370 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1125 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 247 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Grijs/Geel, Zwart/Zilver |
Beschrijving | Zijn uiterlijk is totaal vernieuwend, maar nog steeds helemaal Intruder en helemaal Suzuki. De stijl van de Intruder M800 stroomt vanaf de nieuwe koplamp en upside-down voorvork, door naar de classic V-Twin motor tot aan de achterzijde naar het scherp gevormde achterspatbord.

De Intruder M800 krijgt zijn klassieke ‘hard-tail look’ die zo geliefd is, met de vering en handling van een soft-tail frame welke nodig is voor prestaties. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Chief" betekent: 1200CC zijklep v-twin motorfiets van het merk Indian, die vanaf de introductie in de herfst van 1921 immens populair is geweest onder de gemotoriseerde politie in de Verenigde Staten, met name in New York City. De Chief is een grote uitvoering van het sinds 19x2 bestaande model, de Indian Scout. Tot 1936 had aartsrivaal Harley-Davidson geen model dat zich qua snelheid kon meten met de Chief, maar met de komst van
het type EL , een1000cc v-twin kopklepmotorfiets, bekend geworden onder de naam Knucklehead, revancheerde Harley-Davidson zich in dat jaar. De Chief onderging diverse gedaanteverwisselingen en deze robuuste en snelle motorfiets werd gemaakt tot de fabriek, gevestigd in Springfield, Massachussets, in 1953 ten onder ging. De laatste partij Chiefs werd geleverd aan de New Yorkse politie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI