Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 N ABS - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Grijs Metalic/Blauw Paars
Vermogen:
35 kW
Teller:
36.414 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Suzuki Sv 650 N
Mooie kleuren combinatie zeer sportief
Een motor voor de beginner maar ook voor de gevorderden
De motor is van 1 eigenaar geweest en is door Motor Oost nieuw Nederlands geleverd
Abs
Km stand 36414
Kenteken 63-mp-bv
Handvat verwarming
De banden hebben voldoende profiel
Ketting en tandwielen zijn goed en voldoende op te stellen
De motor word door ons voorzien van nieuwe olie en olie filter dan staat de motor weer klaar voor de komende 10000 km




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Hofland Motors
Veldzichtweg 12-B
Ermelo
Plan de route
0653737243
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion