Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PEARL TECH WHIT
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Suzuki V-Strom 800DE: Dé Ultieme Allround Avonturier!

De Suzuki V-Strom 800DE biedt je dagelijks avontuur en puur rijplezier dankzij de krachtige 776 cc paralleltwin, perfect afgestemd op de veelzijdigheid van deze ultieme allrounder. De motor is ook beschikbaar voor A2-rijbewijshouders en is door MotoPlus uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze Alpen Masters 2023 test.



Standaard uitgerust met een quickshifter (up & down), multifunctioneel TFT-kleurenscherm en het geavanceerde Suzuki Intelligent Ride System met gravel mode, levert de V-Strom 800DE topprestaties. Met een compacte 776 cc parallel-twin en 270° krukas voor optimale gewichtsverdeling, geniet je bovendien van 6 jaar garantie én 6 jaar pechhulp voor ultieme zorgeloosheid.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion