Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PEARL VIGOR BLU
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

De Suzuki V-Strom 800 combineert kracht, comfort en controle voor elk avontuur. Met een 776 cc paralleltwin, een 20-liter tank en het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) ben je voorbereid op alle omstandigheden. De rechtop-zithouding, het 5-inch TFT-display en het Quick Shift-systeem zorgen voor een soepele, plezierige rit.

De compacte bouw en optimale gewichtsverdeling bieden wendbaar stuurgedrag, terwijl het sterke subframe eenvoudig bagage en passagiers draagt. Perfect voor rijders die veelzijdigheid en prestaties zoeken.

Wordt geleverd met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion