Nieuwsbrief:

SWM  RS 500 R - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Rood
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SWM Enduro  RS 500R: Deze nieuwe modellen zijn alweer de vijfde generatie Enduro modellen van SWM. Deze motoren zijn door SWM ontwikkeld voor offroad rijders die een enduro motor willen die makkelijk te berijden is maar ook betaalbaar, zowel bij de aanschaf als in het gebruik. Deze enduro motoren zijn van uitstekende kwaliteit met een hoogwaardig afwerkingsniveau en dat voor een uitstekende prijs.

Door het neutrale karakter van de motor zijn de SWM enduros geschikt voor de recreatieve rijder; makkelijk en aangenaam om te rijden zonder verrast te worden in het offroad terrein. Puur motorplezier, fraai ontwerp en moderne motorblokken, voorzien van injectie en LED verlichting, voor en achter. De gebruiks- en onderhoudskosten zijn beperkt door de langere onderhoudsintervallen en lagere onderdelenprijzen. De SWM RS500 Enduro met circa 35 Pk is hiermee geschikt voor het A2 rijbewijs. Deze kan met een tuning kit ook onbeperkt worden gemaakt naar ruim 50 Pk. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion