Nieuwsbrief:

TGB  X MOTION 250 - 2009

Garantie: Nee
30240 Km
Zilver
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
tgb - x-motion-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Leuke A2 scooter
Voorzien van een kleine beurt
Mede nieuwe accu/spanningsregelaar en dynamo
Technisch in orde/ kappen gebruikers sporen(zie foto's)
  • *


    Prijs is zonder inruil !
    Inruil van uw huidige motor/auto/boot/caravan is mogelijk, tegen handelsprijzen.

    Daarnaast kunnen wij ook helpen bij het financieren van uw motor.
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
    Zijn 6 dagen per week geopend, u bent van harte welkom bij ons in het bedrijf.Koffie staat klaar.
    Belt u van te voren voor de zekerheid ff op 010-3411446, daar wij altijd voor u opzoek zijn naar nette motoren.

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, koplamp, andere, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion