Nieuwsbrief:

TRIUMPH  LEGEND TT - 2001

Garantie: Ja
45899 Km
Metallic Rood
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
triumph - legend-tt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Triumph Legend TT
Bouwjaar: 2001
Tellerstand: 45.899km
Klein windschermpje in kleur
Kettingsmeersysteem
Nieuwe banden
Inclusief afleverbeurt en 3 maand garantie
Inruil is mogelijk
 


  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion