Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2005, 48200 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2006, 19000 Mls
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
2008, 35000 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2009, 46820 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
2009, 54300 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 13900 Mls
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 13.749,- p/mnd klik hier
2017, 15000 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2020, 14928 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 20.945,- p/mnd klik hier
2020, 11832 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 6226 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13650 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 17866 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 15735 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2020, 23057 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.745,- p/mnd klik hier
2021, 8964 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 21.745,- p/mnd klik hier
2021, 6355 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 21.945,- p/mnd klik hier
2022, 4925 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2022, 10560 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R BLACK
TRIUMPH ROCKET 3 R BLACK
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2023, 13139 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2023, 3936 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion