Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 ABS - 2016

Garantie: Ja
25529 Km
Zwartmetallic
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

94 TH Anniversary model
Arrow uitlaat
Verkorte kentekenplaathouder
Carbon hugger achterwiel
Duoseatcover
Bellypan in kleur
Radiatorbehuizing Carbon
Sportscreen black
Wheelrimming
CNC gefreesde remvloeistof en koppelingsdeksel

  • Een proefrit maken of deze motor bezichtigen?
    Neem dan gerust contact met ons op! Onze verkopers Jack en Cees helpen je graag verder en kunnen je iedere gewenste foto in topkwaliteit toesturen of de inruilwaarde van je huidige motor bepalen. Inruil van een auto, boot of camper is bij ons ook bespreekbaar.

    Welkom bij Motor Centrum Rijen
    Motor Centrum Rijen is al meer dan 50 jaar de meest complete motorzaak van Zuid-Nederland en officieel dealer van de merken Kawasaki, KTM, Triumph en Suzuki. In ons familiebedrijf kun je terecht voor alles wat motorrijden zo bijzonder maakt en denken wij graag met u mee. Onze technische professionals staan je met raad en daad bij voor onderhoud, reparatie en schadeherstel. 

    Naast nieuwe motoren hebben wij in onze 1500m2 showroom ook altijd meer dan 100 topoccasions met garantie op voorraad. Inruil van uw huidige motor, auto, boot of camper is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering.  

    BEKIJK ONZE VOLLEDIGE VOORRAAD OP WWW.MCRIJEN.NL

    10 dagen gratis allrisk verzekerd
    Iedereen die bij ons een motor koopt hoeft zich niet druk te maken over de verzekering, want wij leveren iedere motor af met 10 dagen gratis allriskverzekering! Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

    Inkoopservice
    Wij kopen graag jouw motor in, stuur ons gerust een aantal foto’s en ontvang zsm een interessant voorstel!

    Huur je droommotor!
    Bij Motor Centrum Rijen kun je ook terecht voor motorverhuur! Wij hebben een breed aanbod van de nieuwste Kawasaki, KTM en Triumph modellen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo huur je al een nieuwe Kawasaki vanaf € 53,- per dag!
    Bekijk het gehele aanbod en boek direct online via: 
    https://motoshare.nl/rider/22847

    Voordeelhelmen Rijen
    In onze kledingshop Voordeelhelmen Rijen hebben we het grootste assortiment helmen en motorkleding van de Benelux met meer dan 70 verschillende merken! Bekijk ons enorme aanbod of maak direct een pasafspraak via: www.voordeelhelmenrijen.nl

    Motor Centrum Rijen
    Rijksweg 96
    5121 RC Rijen
    Tel: 0161-240066
    Whatsapp / Facetime: 06-2255 4773
    Email: info@mcrijen.nl
    www.mcrijen.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Rijen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion